Print@Home

Print@Home iti ofera posibilitatea de a cauta pe internet, comanda, plati si imprima biletele pentru evenimente.

Cum functioneaza?

Biletele tiparite acasa sunt disponibile pe platforma de internet a Eventim.RO www.eventim.ro – trebuie doar sa alegeti ca metoda de livrare print@home. Locurile sunt rezervate din baza de date uniforma Eventim, deci nu exista o cota speciala alocata acestei tehologii. Dupa ce ati rezervat locurile, puteti selecta optiunea Print@Home ca metoda de livrare. Toate metodele de plata online, de exemplu VISA si Mastercard, precum si PayU pot fi folosite pentru a plati pentru un bilet Print@Home. Dupa ce ati facut plata online cu success, veti primi o adresa de internet cu ajutorul careia puteti imprima imediat biletul. In acelasi timp, link-ul va este trimis prin email, astfel incat puteti tipari biletul de pe alt calculator sau din alta parte. Cerintele pentru a putea folosi acest serviciu sunt: programul “Acrobat Reader” versiunea 5.0 sau mai mare sa fie instalat. Biletul poate fi tiparit color sau alb-negru pe orice imprimanta inkjet sau laser care tipareste clar. Cerintele pentru a putea sa tipariti un bilet Print@Home

- Programul Acrobat Reader versiunea 5.0 sa fie instalata. Acest program poate fi descarcat gratuit de la aici. (link)

- Imprimarea trebuie sa fie facuta pe hartie alba format DIN A4.

- Setarea pentru calitatea imprimarii sa NU fie “draft”.

- Biletele tiparite cu imprimante inkjet sunt sensibile la umezeala, deci biletele trebuie protejate de umezeala.

- Imprimarea poate fi facuta in culoare sau alb-negru.

Cat de sigur este un bilet Print@Home?

Este la fel de sigur ca un bilet normal. Biletele Print@Home sunt citite individual de catre un sistem de control in momentul accesului. Cu acest bilet numai o singura persoana poate intra la eveniment, o singura data. Deci pastrati confidentiale adresele de unde pot fi tiparite biletele precum si biletele fizice. In cazul in care exista multiple copii ale aceluiasi bilet, numai prima persoana poate sa obtina acces in incinta. Cumparatorul este responsabil pentru orice copiere a biletului.

Cum se face accesul in incinta?

La evenimente exista cel putin o poarta de acces pentru cei care au cumparat bilete Print@Home, pentru fiecare zona de acces. Biletele sunt controlate cu un scanner de mana, sau de catre sistemul de acces local. Organizatorii si locatiile spectacolelor vor primi de la Eventim.RO sisteme de acces si software. Biletele Print@Home sunt oferite spre vanzare numai pentru evenimentele unde exista sisteme de acces.

Cand nu accepta sistemul electronic de acces un bilet Print@Home?

- Un bilet, care nu a fost platit, este automat recunoscut de sistemul de control drept un bilet anulat si accesul in incinta nu va va fi acordat. Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua masuri legale impotriva persoanelor care obtin acces neautorizat sau folosesc bilete false.

- Codul de bare a fost deja identificat si anulat din sistem deoarece o alta persoana a obtinut acces in incinta in baza pe baza unei copii a acestui bilet.

- Codul de bare nu poate fi citit.

- Pana in ce moment inainte de inceperea evenimentului sunt biletele Print@Home disponibile?

- Marele avantaj al tehnologiei Print@Home este ca biletul poate fi cumparat pana in ultimul moment (atata timp cat organizatorul nu prevede altfel). Dar regula “primul venit obtine cel mai bun loc” se aplica si biletului Print@Home.

Cat costa biletul Print@Home?

Biletul costa la fel ca biletul normal

Care sunt avanatajele biletului Print@Home?

- Rezervare 24/24 ore.

- Nu mai este necesar sa va deplasati la un punct de vanzare pentru a ridica biletul.

- Puteti face rezervarea pana in ultimul moment inainte de inceperea evenimentului.

- Daca faceti comanda pentru bilet Print@Home pentru prieteni, le puteti trimite pe email aceste bilete. Fiecare persoana isi poate tipari biletul personal. (nu este disponibil pentru evenimente unde fiecare bilet trebuie sa fie personalizat)

- Economisiti taxele de livrare.

Ce erori pot surveni in timpul comandarii?

- Metoda de livrare Print@Home nu este disponibila (pentru moment) pentru acest eveniment. Va rugam folositi alta metoda de livrare.

- Rezervarea nu a fost facuta: Plata dvs nu a putut fi procesata. Daca este posibil, folositi alta metoda de plata. Aceasta eroare poate surveni cand partenerul Dvs. de plata nu accepta plata sau cand nu poate fi efectuata plata instantaneu si transferurile de bani dureaza mai mult (cateva minute, ore). Va rugam folositi alta metoda de plata sau incercati mai tarziu.

- Biletul nu poate fi imprimat: programul Acrobat Reader nu este instalat sau este o versiune anterioara versiunii 5.0, sau nu aveti acces la acesta. Descarcati noua versiune de aici sau vorbiti cu administratorul dvs de sistem.

- Emailul de confirmare nu a fost trimis: Ati folosit o adresa de e-mail gresita. Va rugam, sunati la Telefon: 1951 ( asistenta si rezervare bilete Tarif din reţeaua Romtelecom: 0,37 euro/apel + 0,37 euro/minut(TVA inclus) Tarifele din alte reţele sunt stabilite de catre operatorii respectivi de telefonie) si transmiteti-ne adresa de e-mail corecta impreuna cu numele dumneavoastra si numarul si datele comenzii.